<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6472888394284160965\x26blogName\x3dI+need+a+Hug.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://simplicityxfantasy.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://simplicityxfantasy.blogspot.com/\x26vt\x3d-5302820781659463783', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Sunday, August 17, 2008
I'm Saying Sorry a Hundred Million Times.

I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm Sorry. I'm

Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé.Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé.Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé.Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé. Je suis désolé.

Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid.
Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid.
Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid.
Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid.
Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid. Es tut mir leid.

私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。 私は残念である。


I'm Sorry.
Damn Damn Sorry.

Am I forgiven?


























I wish i could turn back time.
I'll fight harder for my rights.